Často kladené otázky
- Packeta (Zásielkovňa) na Vami vybrané výdajné miesto Packety, prípadne do Z-boxu. Doručenie po celom Slovensku a Česku. Myslite na to, že ak si vyberiete Z-box, Vašu záielku môže Packeta presmerovať na výdajné miesto, v prípade, ak sa zásielka nezmestí do Z-boxu svojou veľkosťou. Dodacia doba je zvyčajne 1-2 pracovné dni od prebratia zásielky prepravnou spoločnosťou. Doručenie je spoplatnené sumou 3,40 EUR. V prípade nákupu nad 50 EUR je doručenie bezplatné.
- Kuriér DPD. Doručenie po celom Slovensku a Česku. Výhodou kuriéra je, že Vám zásielku prinesie pohodlne až pred Váš dom. Dodacia doba je zvyčajne 1-2 pracovné dni od prebratia zásielky prepravnou spoločnosťou. Doručenie je spoplatnené sumou 4,90 EUR. V prípade nákupu nad 50 EUR je doručenie bezplatné.
- Expresné doručenie v Bratislave cez WOLT. Doručenie objednávky do 1. hodiny od jej vytvorenia. Prečítajte si viac na stránke “expresné doručenie”. Doručenie je spoplatnené sumou 6,5 EUR. V prípade nákupu nad 50 eur je doručenie bezplatné.
- Kuriér Európa – spustili sme doručovanie do Maďarska, Poľska a Rakúska. Doručenie je spoplatnené sumou 9,90 EUR. V prípade nákupu nad 50 EUR je doručenie bezplatné.
- Osobný odber. Objednávky si môžete bezplatne vyzdvyhnúť v Bratislave na výdajnom mieste. Viac aktuálnych informácii nájdete na odkaze: “osobný odber“
Mimo mesta Bratislava môžete využiť doručenie komerčnými dopravnými službami:
doprava je možná cez kuriéra DPD priamo k Vám domov alebo formou výdajných miest Packety (Zásielkovne) na Vami zvolenom výdajnom mieste. Rastlinky balíme tak, aby sme zabezpečili ich transport od nás až priamo do Vašich rúk. V zimnom období škatule a rastlinky izolujeme, aby sme zabezpečili ich tepelnú pohodu. Rastlinky posielame vždy začiatkom týždňa, aby sme sa vyhli prípadnému zdržaniu na depe. V prípade extrémneho počasia (napríklad studená vlna) bude odoslanie objednávky posunuté na neskôr. Samozrejme, budete o tomto postupe informovaní. Pri objednávke väčšieho množstva rastlín môžeme objednávku zabaliť do viac balíkov tak, aby rastlinky prišli v poriadku. Za extra balné a poštovné neplatíte. Vrámci ceny doručenia je zahrnuté balné a všetky náklady tak, aby cena, ktorú vidíte bola konečná.
Áno. Produkty objednané do Česka zasielame prostredníctvom služby Packeta (Zásielkovňa). Cena dopravy je od 3,9€ – 4,9€. Pri objednávke nad 50€ (cca 1230 Kč) je doprava zdarma.
Platbu je možné realizovať platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány, cez Apple pay a Google pay prostredníctvom platobnej brány.
Uhradiť Vašu objednávku môžete aj prostredníctvom bankového prevodu.
Áno, môžete spraviť objednávku aj na dobierku. Prosíme Vás o rýchle vyzdvyhnutie objednávky na dobierku, aby rastliny zbytočne dlho necestovali. Ďakujeme 🙂
V hotovosti môžete objednávku uhradiť kuriérovi pri platbe na dobierku. Žiaľ inou formou momentálne platby v hotovosti nevieme prijať.
Áno. Všetky fotografie produktov, ktoré máme v ponuke sú vyfotografované nami. Avšak každá rastlinka je originál, preto na rastlinke, ktorú si objednáte, môžu byť menšie rozdiely oproti obrázku.
Nie, tovar žiaľ nerezervujeme.
Nie, sme online e-shop s rôznymi možnosťami doručenia, tak aby sa mohli rastlinky dostať aj k Vám domov 🙂
V tomto prípade nás, prosím, kontaktujte. Ak to bude možné, rastlinu Vám zaobstaráme, urobíme všetko, čo je v našich silách a využijeme všetky kontakty, ktoré máme 🙂
Odporúčame si taktiež nastaviť “strážneho psa”. Pri každej nedostupnej rastlinke je možnosť pridať svoj e-mail a následne budete kontaktovaní pri opätovnom naskladnení rastlinky.
Prioritne nás, prosím, kontaktujte e-mailom na rastlinkovo@rastlinkovo.sk
Nájdete nás však aj na sociálnych sieťach Instagram, Facebook a Tiktok
Odporúčame si na eshope zoradiť produkty od najnovších. Taktiež sledujte náš Instagram a Facebook, aby Vám nič neuniklo. Môžete sa prihlásiť aj na odber nášho nepravidelného newslettera (táto možnosť je na hlavnej stránke dole).
Väčšina rastlín, ktoré máme v ponuke pochádza z holandských a dánskych pestovateľských fariem, odkiaľ sú priamo k nám expedované. V ponuke máme aj produkty od Slovenských a Českých dodávateľov. Niektoré kúsky k nám cestujú až spoza hraníc Európskej únie.
Rastlinky nakupujeme od overených pestovateľov, ktorí spĺňajú všetky zásady správneho pestovania rastlín, preto u nás nenájdete rastliny predávané v stresujúcich podmienkach supermarketov. Rastlinky vždy prejdu preventívnym postrekom proti škodcom.
Nákup v e-shope je bezstarostný najmä pre naše garancie bezpečného nákupu a najlepšej ceny! Zaujíma vás viac o našich garanciách? Prečítajte si viac tu: “garancia“.
Čo je v poriadku?
- vysypaný substrát v balíku (aj keď sa snažíme substrát v kvetináči zafixovať, pri niektorých rastlinkách je to obtiažnejšie bez toho, aby sme rastlinku nepoškodili, preto ak nájdete v škatuli vysypaný substrát, je to v poriadku. Nasypte ho naspať do kvetináča)
- ovädnutá rastlina (rastlinka prešla kus cesty, napr. v rozohriatom kuriérskom aute, vo vyhriatom depe a pod. Rastlinku polejte a nechajte jej deň/dva na aklimatizovanie, bude v poriadku)
- suchý substrát v zimných mesiacoch (rastlinky v zime posielame nepoliate, pretože mokrý subsrát nasáva chlad a ten môže ublížiť koreňom rastliny. Rastlinku polejte a nechajte aklimatizovať)
Čo nie je v poriadku?
- zlomená rastlina (aj keď rastlinky precízne balíme, nevieme na 100% garantovať ako sa k balíku budú správať prepravné spoločnosti. Ak Vám príde rastlinka poškodená, spravte detailné fotografie a napíšte nám)
- neželaní škodcovia (aj keď prejdú rastlinky precíznou kontrolou a postrekom, môžu sa z času na čas objaviť neželení návštevníci, ktorí sa objavia až keď je rastlinka zabalená. Je to nemilá situácia. V tomto prípade spravte detailné fotografie produktu a napíšte nám)
- zamrznutá rastlinka (v zimných mesiacoch môže dôjsť k umrznutiu rastlinky ak sa zdrží v kuriérskom aute, ktoré nie je vykurované. Zamrznutú rastlinku spoznáte zvodnatením jej listov. V tomto prípade spravte detailné fotografie produktu a napíšte nám)
- rozbitá keramika (kvetináče sa snažíme balíť precízne, tak aby nedošlo k ich poškodeniu. Nevieme však ovplyvniť správanie sa prepravnej spoločnosti k balíku. Ak Vám prišiel rozbitý kvetináč, spravte detailné fotografie a napíšte nám)
Ak niečo nie je v poriadku, kontaktujte nás vždy najneskôr do 24 hodín od Vami prevzatia balíka.
Tieto nepríjemné veci sa dejú veľmi ojedinele. Vieme, že sa na zásielku tešíte a ste sklamaní, ak niečo nie je podľa Vašich predstáv. Veríme však, že vždy vyhovieme k Vašej spokojnosti.